Ξενοδοχείο Adamantia
Ξενοδοχείο ADAMANTIA
Gaios
Στοιχεία Επικοινωνίας
Μπογδανάτικα 490 80 Γάϊος ΠΑΞΟΙ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ
Τηλέφωνο: +30 26620 31121, 31833
Φαξ: +30 26620 31121
Υπόδειξη: Χρησιμοποιήστε δύο δάκτυλα για να μετακινηθείτε στον χάρτη.
Κριτικές Κοινότητας

Χρήστης:kper
Ημερομηνία: 06/08/2009, 03:58:07 μ.μ.
Αξιολόγηση:
ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ...
Η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιαστήκαμε ιδιαίτερα...
Πρόκειται για μικρά παραδοσιακά σπιτάκια αναπαλαιωμένα. Εμείς συγκεκριμένα μείναμε σε ένα διόροφο. Μη φανταστείτε κάτι τεράστιο... Το ισόγειο καμιά 15αριά τετραγωνικά με μπάνιο. Στον πάνω όροφο δεν μπορείς να περπατήσεις όρθιος γιατί θα τρακάρεις στη σκεπή.
Προετοιμαστείτε λοιπόν για περιπετειώδη και άβολη διαμονή.
Άλλα μειονεκτήματα:
- Το ξενοδοχείο βρίσκεται στο εσωτερικό του νησιού (περί τα 2 χλμ. από Γάιο). Με τα πόδια είναι περίπου 25 λεπτά, αλλά με δύσκολη ανηφόρα, οπότε πρέπει να πάρεις ταξί (προσοχή! κανονική ταρίφα 4 ευρώ από Γάιο!). Με τα πόδια στην ουσία δεν βγαίνετε εύκολα σε καμιά παραλία.
- Οι ιδιοκτήτες ευγενικοί, αλλά οι καθαρίστριες, τουλάχιστον όταν ήμασταν εκεί καλά δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.
- Είχε air condition, αλλά δεν δούλευε. Ούτε ήρθε κανείς να το φτιάξει.
- Δεν αξίζει τα 120+ ευρώ που ζητούν, με κανένα τρόπο. Δεν θα έδινα πάνω από 50 ευρώ.
ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΟΨΙΖΕΙ ΟΛΑ: ΑΒΟΛΑ //
ΘΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΑΜΕ; ΟΧΙ

Χρήστης:psahos
Ημερομηνία: 11/07/2009, 12:35:18 π.μ.
Αξιολόγηση:
ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ
Όχι β κατηγορίας δεν είναι αλλά ούτε δ!. Πολύ ακριβό, δεν κα8αριζουν ποτέ, ποντίκια, κουνούπια και όλα τα ζωύφια του ζωικού βασιλείου θα σας επισκεφτούν! Ούτε θάλασσα βλέπει ούτε καν air condition!

Χρήστης:kper
Ημερομηνία: 06/08/2009, 03:58:07 μ.μ.
Αξιολόγηση:
ΟΧΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΛΙΑ, ΑΛΛΑ...
Η αλήθεια είναι ότι δεν ενθουσιαστήκαμε ιδιαίτερα...
Πρόκειται για μικρά παραδοσιακά σπιτάκια αναπαλαιωμένα. Εμείς συγκεκριμένα μείναμε σε ένα διόροφο. Μη φανταστείτε κάτι τεράστιο... Το ισόγειο καμιά 15αριά τετραγωνικά με μπάνιο. Στον πάνω όροφο δεν μπορείς να περπατήσεις όρθιος γιατί θα τρακάρεις στη σκεπή.
Προετοιμαστείτε λοιπόν για περιπετειώδη και άβολη διαμονή.
Άλλα μειονεκτήματα:
- Το ξενοδοχείο βρίσκεται στο εσωτερικό του νησιού (περί τα 2 χλμ. από Γάιο). Με τα πόδια είναι περίπου 25 λεπτά, αλλά με δύσκολη ανηφόρα, οπότε πρέπει να πάρεις ταξί (προσοχή! κανονική ταρίφα 4 ευρώ από Γάιο!). Με τα πόδια στην ουσία δεν βγαίνετε εύκολα σε καμιά παραλία.
- Οι ιδιοκτήτες ευγενικοί, αλλά οι καθαρίστριες, τουλάχιστον όταν ήμασταν εκεί καλά δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.
- Είχε air condition, αλλά δεν δούλευε. Ούτε ήρθε κανείς να το φτιάξει.
- Δεν αξίζει τα 120+ ευρώ που ζητούν, με κανένα τρόπο. Δεν θα έδινα πάνω από 50 ευρώ.
ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΟΨΙΖΕΙ ΟΛΑ: ΑΒΟΛΑ //
ΘΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΑΜΕ; ΟΧΙ

Χρήστης:psahos
Ημερομηνία: 11/07/2009, 12:35:18 π.μ.
Αξιολόγηση:
ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ
Όχι β κατηγορίας δεν είναι αλλά ούτε δ!. Πολύ ακριβό, δεν κα8αριζουν ποτέ, ποντίκια, κουνούπια και όλα τα ζωύφια του ζωικού βασιλείου θα σας επισκεφτούν! Ούτε θάλασσα βλέπει ούτε καν air condition!


